СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

Метою компанії SPERCO є виробництво ефективної та безпечної фармацевтичної продукції з використанням останніх світових досягнень галузі, як основи отримання прибутку. Серед стратегічних планів SPERCO є розширення портфелю препаратів (наразі в розробці більше 20 нових продуктів) та зміцнення позицій на українському та міжнародному ринках. SPERCO планує увійти до ТОП-10 українських фармацевтичних виробників вже у 2017 році!

РИНКОВІ ПОКАЗНИКИ

В 2016 році компанія досягла значних результатів в роздрібному сегменті: обсяг продажів з аптек препаратів SPERCO склав 310,936 млн. грн., що дозволило підвищити рейтинг компанії з 42 на 37 місце серед усіх фармацевтичних компаній на ринку України. Якщо розглядати компанію серед вітчизняних фармацевтичних компаній, то SPERCO впевнено займає позицію №12, піднявшись на 3 пункти рейтингу за 2016 рік. В портфелі компанії є бренди-лідери: Кардонат – лідер серед вітамінів групи В, Кремген – лідер категорії топічних кортикостероїдів, Еротекс – незмінний бренд №1 серед контрацептивів місцевої дії та Нокспрей – один з лідерів серед назальних деконгестантів та найвідоміший бренд в категорії.

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СПІВПРАЦІ

SPERCO – це ефективна команда однодумців, кожен з яких є експертом свого напряму діяльності в фармацевтичному бізнесі. Співробітники мають багаторічний професійний досвід для вдосконалення існуючих власних продуктів і пошуку інноваційних перспективних рішень для розвитку фармацевтичного ринку в Україні та за її межами. Компанія SPERCO відкрита до можливостей співпраці в питаннях реєстрації, імпорту, виробництва, маркетингу та промоції фармацевтичної продукції. Ми будемо раді почати взаємовигідну співпрацю з Вашою компанією!

Миргородська Катерина Анатоліївна (директор з маркетингу)

Тел.: +38 067 434 87 32

E-mail: kateryna.myrhorodska@sperco.ua